top of page

Thoma Assurantie- en Pensioenadviseurs

Vlot, gemakkelijk en voordelig opzeggen in slechts 

Vul je gegevens in
Betalen & opzegging versturen
€ 5,95

Wij versturen jouw opzegging binnen 1 werkdag! Je ontvangt een kopie van de opzegbrief per e-mail.

Thoma Assurantie- en Pensioenadviseurs

Bedankt voor je opzegging!

Thoma Assurantie- en Pensioenadviseurs

Tekstvervagen.png
Laagsteprijsgarantie2.png

{datum}

Betreft: opzeggen abonnement:

Thoma Assurantie- en Pensioenadviseurs

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik u informeren mijn abonnement bij jullie te beëindigen. Ik verzoek jullie dan ook om mijn abonnement per ommegaande of op de eerstvolgende vervaldatum na dagtekening op te zeggen met inachtneming van de eventuele verplichte opzegtermijn.

Naam:

Adres:

Postcode:

Plaats:

E-Mail:

Product:

Gas:

Electra:

Graag ontvang ik een bevestiging van de beëindiging van de donatie en bijbehorende incassomachtiging via e-mail of post naar bovenstaande gegevens.

Bedankt en met vriendelijke groet,

{Naam}

{Adres}

{Postcode}

{Plaats}

{E-mail}

{Productnaam}

{Laatste meterstand GAS}

{Laatste meterstand ELECTRA}

{Handtekening}

Veelgestelde vragen

Hoe werkt opzeggen via VlotOpzeggen.nl 

Wanneer iemand een goed doel wil opzeggen via VlotOpzeggen.nl, begint dit met het navigeren naar de juiste pagina. Daar vul je eerst je persoonlijke gegevens in, overweeg je of je nog reclame wilt blijven ontvangen. Na het ondertekenen van je opzegbrief, verstuur je deze eenvoudig en snel via VlotOpzeggen.nl

Hoe kan je snel opzeggen in 3 stappen?

Direct en gemakkelijk je abonnement opzeggen? Wij zorgen ervoor dat je opzegging vlot en vakkundig gebeurt. Jij hoeft zelf slechts 3 simpele stappen te volgen.

Stap 1.

Kies de organisatie waarbij je een abonnement of contract wilt opzeggen.

Stap 2.

Vul al je gegevens in. Wij hebben al gecontroleerd dat dit alle benodigde informatie is.

Stap 3.

Kies voor betalen en maak je opzeg aanvraag definitief. Wij zorgen ervoor dat je aanvraag compleet en volledig verstuurd wordt.

Waarom opzeggen via VlotOpzeggen.nl 

Het blijkt altijd iets lastiger om op te zeggen dan je van tevoren had gedacht. De voorwaarden voor opzegging worden vaak handig verborgen op de website van het goede doel, wat betekent dat je flink moet zoeken naar de juiste informatie. Dit kost niet alleen veel tijd en energie, maar ook behoorlijk wat administratief werk.

Een klein maandbedrag kan snel oplopen als er niet op tijd wordt opgezegd. Het opzeggen via VlotOpzeggen.nl kost vrijwel geen moeite, wat de belangrijkste reden is waarom mensen voor onze opzegservice kiezen. Bovendien weet je zeker weet dat jouw opzegging correct wordt verwerkt door VlotOpzeggen.nl

Wat is de opzegtermijn?

Bedrijven die een opzegtermijn hanteren, verwachten dat je vóór deze termijn opzegt. Als een organisatie bijvoorbeeld een opzegtermijn van een maand hanteert, moet je minstens een maand voor het einde van je contract opzeggen. Als je dit later doet, gaat de opzegging pas een maand later in. Zorgverzekeringen zijn vaak jaarlijks opzegbaar.

Er zijn ook abonnementen die voor onbepaalde tijd gelden. Deze kun je soms op elk gewenst moment opzeggen, zonder dat er een opzegtermijn geldt. In andere gevallen kun je deze abonnementen maandelijks opzeggen, waarbij er een opzegtermijn van een maand van toepassing is.

De meeste goede doelen in Nederland werken niet met een opzegtermijn. Het grote voordeel hiervan is dat je een goed doel op ieder gewenst moment op kunt zeggen.

Is een handtekening maken verplicht?

Als het lastig is om een handtekening te maken, is dat geen probleem. Je kunt je brief ook versturen met een handtekening waarin enkel je naam staat. Als je geen handtekening maakt dan vult VlotOpzeggen.nl automatisch je naam in op de opzegbrief.

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Wanneer je een abonnement of lidmaatschap afsluit, ontvang je vaak een klantnummer, een unieke ID waarmee organisaties snel en eenvoudig je gegevens kunnen terugvinden in hun systeem. De locatie waar je dit klantnummer kunt vinden, varieert per organisatie.

Je kan je klant/lidnummer vaak terugvinden via de online klant omgeving van de organisatie, op je lidmaatschap/verzekering pas (o.a. verzekering polisnummer) en/of op je factuur of bankafschrift. 

bottom of page